wo 16 sep
|Online masterclass
Espresso for your mind: Marketing in crisistijden


Tijd en locatie
16 sep 2020 10:00 – 12:00
Online masterclass
Over het evenement
Tijdens onze 1e masterclass op 16 september nodigen we 2 topexperten uit die jou alles kunnen vertellen over Marketing. Wij kozen ervoor om deze eerste editie van Espresso for Your Mind te laten gaan over Marketing in Crisistijden.
Zoals jullie weten geven we jullie graag toegang tot de top van België en hun kennis. En dat is met deze masterclass niet anders. Ondek onze 2 marketingexperts die elks een uur van hun tijd geven en een inkijk in hun kennis over het onderwerp.
Dus wil jij:
- Weten hoe je jouw bedrijf moet heruitvinden en weten waar de kansen te grijpen liggen
- Best practices van andere bedrijven, en hoe zij veerkachtig uit deze periode kwamen
- Leren hoe jouw bedrijf een te benijden speler wordt op de markt
- Hoe je nu kan transformeren in jouw customer experience, digital performace, brand power en channel strength.
- Hoe je korte termijn resulaten boekt en terwijl je unfair advantage opbouwt.
Boek dan nu deze masterclass.
Carole Lamarque (DUVAL UNION & boardmember van the Port of Antwerp en Voka-Vlaams netwerk van ondernemingen) en
Marc Fauconnier (merkenfluisteraar voor bedrijven als Proximus, Toyota Motor Corporation, Volvo Cars, Bacardi, Ageas, AXA en ENGIE) geven de workshop.
Op de planning:
- 10u00 – 10u50: Carole Lamarque over hoe je je bedrijf reboot tijdens crisistijden
- 10u50 – 11u00: Q&A met Carole lamarque
- 11u00-11u50: Marc Fauconnier over je buitenkansen vindt in een crisis.
- 11u50-12u00: Q&A Marc
Praktisch:
- Data 16/9 van 10u00-12u00
- Plaats: Via ZOOM
- Prijs: €74,97 (excl)
Tickets
Prijs
Aantal
Totaal
TICKET ESPRESSO
€ 74,97
+€ 15,74 BTW
Enkelvoudig ticket voor de masterclass "Marketing in crisistijden".
€ 74,97
+€ 15,74 BTW
0€ 0,00
Totaal
€ 0,00